Dziś informacje nt. współpracy z Lotosem.
Witam
Poniżej przesyłam wiążące informacje dotyczące procedury jaka ma obowiązywać przy realizacji porozumienia o współpracy i umowy handlowo promocyjnej między Komisją Krajową NSZZ Solidarność a LOTOS Paliwa
Nie ma możliwości wydania "związkowej" karty LOTOS BIZNES i karty Navigator bez pośrednictwa właściwego Zarządu Regionu i bez posiadania ważnej elektronicznej legitymacji Związkowej NSZZ Solidarność
-
Proszę o zgłaszanie się poszczególnych Regionów na adres e-mail (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) , z podaniem nr NIP i regon danego Regionu, w miarę możliwości także ze skanem zaświadczenia z Komisji Krajowej ze wskazanymi osobami, które mogą reprezentować region. Zwrotnie Lotos Paliwa prześle przygotowaną na dany Region umowę do podpisu zgodnie z reprezentacją.
-
Region przekaże do organizacji terenowych/zakładowych wytyczne do zbierania wniosków od członków – o kartę rabatową LOTOS i kartę Navigator(do zbierania punktów rabatowych
-
Z Regionu i tylko z Regionu będę przyjmować zamówienia kart w Excelu, składające się z przepisanych z papierowych wniosków danych (nr ewidencyjny, imię, nazwisko). Zapewni to zarządom regionów kontrolę, żeby karty zamawiali tylko członkowie z elektroniczną legitymacją.
-
Na tej podstawie będą szły do wydruku karty, ich wysyłka nastąpi po dostarczeniu papierowych wniosków do LOTOS Paliwa
-
Wysyłkę wszystkich kart dokonuje Lotos Paliwa na adres Regionu za potwierdzeniem odbioru upoważnionej osoby w tym Regionie.
-
Region (osoba upoważniona w Regionie)wpisuje numer karty Lotos i Karty Navigator do bazy elektronicznej legitymacji związkowej ( w pole zdefiniowane o nazwie Karta LOTOS)tak aby w przypadku ustania członkostwa osoby w NSZZ Solidarność ważność straciły wszystkie zniżki i bonusy które Związek wynegocjował u partnerów biznesowych dla danej osoby.
-
Proszę aby kontakt z Panem Marcinem Gerwatowskim z Lotos Paliwa z Regionów był głównie e-mailowy, ze względu na to, że spodziewana ilość zgłoszeń będzie duża …
-
Karty Navigator z odpowiednim algorytmem punktów za poszczególny zakup lub usługę do już wydanych kart Lotos według zapewnień władz Lotosu będą dosyłane do Regionów już wkrótce.
Użytkownicy związkowych kart LOTOS Biznes otrzymują rabaty – od kilku do kilkudziesięciu groszy – za każdy litr paliwa standardowego (Pb95, ON, LPG) lub paliwa premium LOTOS Dynamic (Pb98, ON), a także 10% zniżkę na produkty z menu Cafe Punkt, zakup olejów i płynów do spryskiwaczy oraz 15% zniżkę na usługi myjni.
Załącznik nr 1: Warunki handlowe
a) Na wszystkich stacjach LOTOS z wyłączeniem stacji MOP:
Olej napędowy: …………………………...10…GR / LTR
Benzyny: …………………………………..10…GR / LTR
Olej napędowy Dynamic …………………15...GR / LTR
Benzyna bezołowiowa Dynamic ………..15...GR / LTR
Gaz LPG:……………………………………7…GR / LTR
Myjnia: …………………………………………15 %
Oleje i płyny do spryskiwaczy: ………………10 %
Gastronomia Cafe Punkt: ……………………10 %
Rabatowanie gastronomii może nie być dostępne na wybranych stacjach.
b) Na stacjach MOP:
Olej napędowy: …………………………...15…GR / LTR
Benzyny: …………………………………..15…GR / LTR
Olej napędowy Dynamic …………………20...GR / LTR
Benzyna bezołowiowa Dynamic ………..20...GR / LTR
Gaz LPG:……………………………………12…GR / LTR
Myjnia: …………………………………………15 %
Oleje i płyny do spryskiwaczy: ………………10 %
Gastronomia Cafe Punkt: ……………………10 %
c) Karta NAVIGATOR
Do każdego zakupu paliwa lub usługi będą naliczane punkty na kartę navigator wg uzgodnionego algorytmu.
Punkty te bedzie można wymienić na szereg produktów przemysłowych znajdujących się w kataloguhttps://lotosnavigator.pl/nagrody
Poniżej lista stacji LOTOSU http://www.lotos.pl/25/dla_kierowcy/stacje_lotos
Pozdrawiam