Dziś informacje nt. współpracy z Lotosem.
Witam
Poniżej przesyłam wiążące informacje dotyczące procedury jaka ma obowiązywać przy realizacji porozumienia o współpracy i umowy handlowo promocyjnej między Komisją Krajową NSZZ Solidarność a LOTOS Paliwa
Nie ma możliwości wydania "związkowej" karty LOTOS BIZNES i karty Navigator bez pośrednictwa właściwego Zarządu Regionu i bez posiadania ważnej elektronicznej legitymacji Związkowej NSZZ Solidarność
Proszę o zgłaszanie się poszczególnych Regionów na adres e-mail (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) , z podaniem nr NIP i regon danego Regionu, w miarę możliwości także ze skanem zaświadczenia z Komisji Krajowej ze wskazanymi osobami, które mogą reprezentować region. Zwrotnie Lotos Paliwa prześle przygotowaną na dany Region umowę do podpisu zgodnie z reprezentacją.
Region przekaże do organizacji terenowych/zakładowych wytyczne do zbierania wniosków od członków – o kartę rabatową LOTOS i kartę Navigator(do zbierania punktów rabatowych
Z Regionu i tylko z Regionu będę przyjmować zamówienia kart w Excelu, składające się z przepisanych z papierowych wniosków danych (nr ewidencyjny, imię, nazwisko). Zapewni to zarządom regionów kontrolę, żeby karty zamawiali tylko członkowie z elektroniczną legitymacją.
Na tej podstawie będą szły do wydruku karty, ich wysyłka nastąpi po dostarczeniu papierowych wniosków do LOTOS Paliwa
Wysyłkę wszystkich kart dokonuje Lotos Paliwa na adres Regionu za potwierdzeniem odbioru upoważnionej osoby w tym Regionie.
Region (osoba upoważniona w Regionie)wpisuje numer karty Lotos i Karty Navigator do bazy elektronicznej legitymacji związkowej ( w pole zdefiniowane o nazwie Karta LOTOS)tak aby w przypadku ustania członkostwa osoby w NSZZ Solidarność ważność straciły wszystkie zniżki i bonusy które Związek wynegocjował u partnerów biznesowych dla danej osoby.
Proszę aby kontakt z Panem Marcinem Gerwatowskim z Lotos Paliwa z Regionów był głównie e-mailowy, ze względu na to, że spodziewana ilość zgłoszeń będzie duża …
Karty Navigator z odpowiednim algorytmem punktów za poszczególny zakup lub usługę do już wydanych kart Lotos według zapewnień władz Lotosu będą dosyłane do Regionów już wkrótce.
Użytkownicy związkowych kart LOTOS Biznes otrzymują rabaty – od kilku do kilkudziesięciu groszy – za każdy litr paliwa standardowego (Pb95, ON, LPG) lub paliwa premium LOTOS Dynamic (Pb98, ON), a także 10% zniżkę na produkty z menu Cafe Punkt, zakup olejów i płynów do spryskiwaczy oraz 15% zniżkę na usługi myjni.
Załącznik nr 1: Warunki handlowe
a) Na wszystkich stacjach LOTOS z wyłączeniem stacji MOP:
Olej napędowy: …………………………...10…GR / LTR
Benzyny: …………………………………..10…GR / LTR
Olej napędowy Dynamic …………………15...GR / LTR
Benzyna bezołowiowa Dynamic ………..15...GR / LTR
Gaz LPG:……………………………………7…GR / LTR
Myjnia: …………………………………………15 %
Oleje i płyny do spryskiwaczy: ………………10 %
Gastronomia Cafe Punkt: ……………………10 %
Rabatowanie gastronomii może nie być dostępne na wybranych stacjach.
b) Na stacjach MOP:
Olej napędowy: …………………………...15…GR / LTR
Benzyny: …………………………………..15…GR / LTR
Olej napędowy Dynamic …………………20...GR / LTR
Benzyna bezołowiowa Dynamic ………..20...GR / LTR
Gaz LPG:……………………………………12…GR / LTR
Myjnia: …………………………………………15 %
Oleje i płyny do spryskiwaczy: ………………10 %
Gastronomia Cafe Punkt: ……………………10 %
c) Karta NAVIGATOR
Do każdego zakupu paliwa lub usługi będą naliczane punkty na kartę navigator wg uzgodnionego algorytmu.
Punkty te bedzie można wymienić na szereg produktów przemysłowych znajdujących się w kataloguhttps://lotosnavigator.pl/nagrody
Poniżej lista stacji LOTOSU http://www.lotos.pl/25/dla_kierowcy/stacje_lotos
Pozdrawiam