Czas pracy i zakres obowiązków Członków KM

W czasie roku szkolnego biuro KM czynne jest od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 do 15.00, w piątek 7:30 - 14:00.

DYŻURY

CZŁONKÓW KM  I KOORDYNATORA ROZWOJU ZWIĄZKU W ROKU SZKOLNYM 2017/2018

DZIEŃ TYGODNIA

IMIĘ I NAZWISKO

GODZINY

PONIEDZIAŁEK

Jerzy Wiśniewski

7:30 - 14:55

WTOREK

Elżbieta Wiśniewska

Jerzy Wiśniewski

10:00 - 12:00

7:30 - 14:55

ŚRODA

Bogdan Sobczuk

Jerzy Wiśniewski

9:30 - 11:30

7:30 - 14:55

CZWARTEK

Beata Puchalska

Hanna Matuszewicz

Jerzy Wiśniewski

8:00 - 10:00

13:00- 15:00

7:30 - 14:55

PIĄTEK

Jerzy Wiśniewski

8:15 - 14:00

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

CZŁONKÓW KOMISJI MIĘDZYZAKŁADOWEJ PRACOWNIKÓW OŚWIATY I WYCHOWANIA  W TORUNIU NSZZ  „SOLIDARNOŚĆ”

  1. Do zadań przewodniczącego Komisji Międzyzakładowej należy:

a)     organizacja zebrań Komisji i Jej Prezydium oraz spotkań Przewodniczących Komisji Kół,

b)     prowadzenie zebrań Komisji i Jej Prezydium oraz spotkań Przewodniczących Komisji Kół,

c)     przygotowywanie dokumentów na zebrania Komisji  oraz Jej Prezydium (porządek obrad, projekty uchwał, opinii, apeli oraz stanowisk wraz z materiałami bazowymi)
i przekazywanie ich członkom tych organów,

d)     sporządzanie uchwał, opinii, apeli i stanowisk i wykonywanie tych dokumentów,

e)     organizacja pracy biura Komisji,

f)      spełnianie funkcji pracodawcy dla sekretarki biura, asystentki i księgowej,

g)     nadzorowanie pracy sekretarki biura i asystentki,

h)     kontakty z Zarządem Regionu,

i)       kontakty z Komisjami Kół,

j)       reprezentowanie Komisji na uroczystościach,

k)     udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez organy prowadzące placówki oraz Kuratora Oświaty,

l)       udział w posiedzeniach organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego
i ich komisji,

m)   udział w akcjach protestacyjnych,

n)     upoważnianie pozostałych członków Komisji do reprezentowania Komisji
na uroczystościach, konkursach, posiedzeniach i innych spotkaniach,

o)     uzgadnianie regulaminów wynagradzania nauczycieli, opiniowanie zasad dofinansowania kosztów dokształcania nauczycieli oraz świadczeń zdrowotnych
dla nauczycieli, uzgadnianie regulaminów pracy,

p)     organizowanie imprez o charakterze kulturalnym, integracyjnym, promocyjnym
i okolicznościowych,

q)     zawieranie układów zbiorowych i wprowadzanie zmian do istniejących układów
oraz prowadzenie negocjacji w tym zakresie - po upoważnieniu przez władze   związkowe wyższego szczebla,

r)      pomoc członkom w rozwiązywaniu spraw spornych z pracodawcami,

s)      reprezentowanie interesów członków w sądzie pracy,

t)       realizacja innych zadań statutowych leżących w kompetencjach albo wynikających
z upoważnienia przez władze związkowe wyższego szczebla.

2. Do zadań zastępców przewodniczącego Komisji Międzyzakładowej należy:

a) udział w zebraniach Komisji i Jej Prezydium,

b) kontakty z Komisjami Kół,

c) udział w akcjach protestacyjnych,

oraz  w  zastępstwie przewodniczącego lub w uzgodnieniu z nim:

d) organizacja zebrań Komisji i Jej Prezydium oraz spotkań Przewodniczących Komisji Kół,

e) prowadzenie zebrań Komisji i Jej Prezydium oraz spotkań Przewodniczących Komisji Kół,

f) kontakty z Zarządem Regionu,

g) reprezentowanie Komisji na uroczystościach,

h) udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez organy prowadzące placówki oraz Kuratora Oświaty,

i) udział w posiedzeniach organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego
i ich komisji,

j) uzgadnianie regulaminów wynagradzania nauczycieli, opiniowanie zasad dofinansowania kosztów dokształcania nauczycieli oraz świadczeń zdrowotnych dla nauczycieli, uzgadnianie regulaminów pracy,

k) zawieranie układów zbiorowych i wprowadzanie zmian do istniejących układów
oraz prowadzenie negocjacji w tym zakresie po upoważnieniu przez władze związkowe wyższego szczebla,

l) organizowanie imprez o charakterze kulturalnym, integracyjnym, promocyjnym
i okolicznościowych,

m) pomoc członkom w rozwiązywaniu spraw spornych z pracodawcami,

n) wykonywanie innych zadań.

3. Do zadań Zastępcy przewodniczącego Bogdana Sobczuka należy ponadto obsługa informatyczna biura Komisji, w tym naprawy drobnych usterek sprzętu komputerowego, udzielanie instruktażu.

4.  Do zadań sekretarza Komisji Międzyzakładowej należy:

a) udział w zebraniach Komisji i Jej Prezydium oraz spotkaniach Przewodniczących Komisji Kół,

b)  prowadzenie dokumentacji zebrań Komisji i Jej Prezydium (protokołowanie tych zebrań, prowadzenie ksiąg protokołów, prowadzenie rejestru uchwał),

c)  prowadzenie dokumentacji członkowskiej (wpisywanie do ewidencji nowych członków
i skreślanie byłych członków, kierowanie próśb o potrącenie składki członkowskiej
oraz o zaniechanie potrącania, przygotowanie zawiadomień o liczbie członków
w poszczególnych placówkach - raz na kwartał, uaktualnianie listy placówek, w których             zatrudnieni są członkowie Związku),

d)  kontakty z Komisjami Kół,

e) udział w akcjach protestacyjnych,

oraz w zastępstwie przewodniczącego lub w uzgodnieniu z nim:

f)  reprezentowanie Komisji na uroczystościach,

g) udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez organy prowadzące placówki oraz Kuratora Oświaty,

h) udział w posiedzeniach organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego
i ich komisji,

i) uzgadnianie regulaminów wynagradzania nauczycieli, opiniowanie zasad

 

dofinansowania kosztów dokształcania nauczycieli oraz świadczeń zdrowotnych
dla nauczycieli, uzgadnianie regulaminów pracy,

j) zawieranie układów zbiorowych i wprowadzanie zmian do istniejących układów
oraz prowadzenie negocjacji w tym zakresie po upoważnieniu przez władze związkowe wyższego szczebla,

k) organizowanie imprez o charakterze kulturalnym, integracyjnym, promocyjnym
i okolicznościowych,

l) pomoc członkom w rozwiązywaniu spraw spornych z pracodawcami,

m) wykonywanie innych zadań.

5.  Do zadań skarbnika Komisji Międzyzakładowej należy:

a) sprawowanie kontroli nad spływem składek członkowskich,

b) przedstawianie projektu budżetu Prezydium Komisji, sprawozdań okresowych
z wykonania budżetu Komisji oraz rocznego sprawozdania Komisji i WZD,

c) nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem środkami finansowymi, formułowanie spostrzeżeń oraz wniosków w tym zakresie,

d) udział w akcjach protestacyjnych,

e) kontakty z Komisjami Kół,

f) nadzorowanie pracy księgowej,

oraz w zastępstwie przewodniczącego lub w uzgodnieniu z nim:

g) pomoc członkom w rozwiązywaniu spraw spornych z pracodawcami,

h) wykonywanie innych zadań.

  1. Do zadań pozostałych członków Komisji należy:

a) udział w zebraniach Komisji,

b) protokołowanie posiedzeń Komisji,

c) udział w akcjach protestacyjnych,

oraz  w  zastępstwie przewodniczącego lub w uzgodnieniu z nim:

d) udział w organizowaniu imprez o charakterze kulturalnym, integracyjnym, promocyjnym i okolicznościowych,

e) reprezentowanie Komisji na uroczystościach w uzgodnieniu z przewodniczącym,

f) udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez organy prowadzące placówki oraz Kuratora Oświaty,

g) udział w posiedzeniach organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego
i ich komisji,

h) wykonywanie innych zadań.

  1. Do zadań członka KM Beaty Puchalskiej należy ponadto:

a) uzgadnianie projektów regulaminów ZFŚS w zakładach pracy objętych działaniem Komisji i prowadzenie negocjacji w tym zakresie,

b) udział w pracach Komisji Socjalnej ZFŚS Przedszkoli Miejskich prowadzonych przez Gminę Miasta Toruń (z siedzibą w PM nr 4 w Toruniu).

Pokaż: 
# Odnośnik Odsłony

MOZ POiW w Toruniu

Ciekawe obrazy

2013-06-08-387.jpg