Czas pracy i zakres obowiązków Członków KM
W czasie roku szkolnego biuro KM czynne jest od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 do 15.00, w piątek 7:30 - 14:00. DYŻURY CZŁONKÓW KM I KOORDYNATORA ROZWOJU ZWIĄZKU W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
ZAKRES OBOWIĄZKÓW CZŁONKÓW KOMISJI MIĘDZYZAKŁADOWEJ PRACOWNIKÓW OŚWIATY I WYCHOWANIA W TORUNIU NSZZ „SOLIDARNOŚĆ”
a) organizacja zebrań Komisji i Jej Prezydium oraz spotkań Przewodniczących Komisji Kół, b) prowadzenie zebrań Komisji i Jej Prezydium oraz spotkań Przewodniczących Komisji Kół, c) przygotowywanie dokumentów na zebrania Komisji oraz Jej Prezydium (porządek obrad, projekty uchwał, opinii, apeli oraz stanowisk wraz z materiałami bazowymi) d) sporządzanie uchwał, opinii, apeli i stanowisk i wykonywanie tych dokumentów, e) organizacja pracy biura Komisji, f) spełnianie funkcji pracodawcy dla sekretarki biura, asystentki i księgowej, g) nadzorowanie pracy sekretarki biura i asystentki, h) kontakty z Zarządem Regionu, i) kontakty z Komisjami Kół, j) reprezentowanie Komisji na uroczystościach, k) udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez organy prowadzące placówki oraz Kuratora Oświaty, l) udział w posiedzeniach organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego m) udział w akcjach protestacyjnych, n) upoważnianie pozostałych członków Komisji do reprezentowania Komisji o) uzgadnianie regulaminów wynagradzania nauczycieli, opiniowanie zasad dofinansowania kosztów dokształcania nauczycieli oraz świadczeń zdrowotnych p) organizowanie imprez o charakterze kulturalnym, integracyjnym, promocyjnym q) zawieranie układów zbiorowych i wprowadzanie zmian do istniejących układów r) pomoc członkom w rozwiązywaniu spraw spornych z pracodawcami, s) reprezentowanie interesów członków w sądzie pracy, t) realizacja innych zadań statutowych leżących w kompetencjach albo wynikających 2. Do zadań zastępców przewodniczącego Komisji Międzyzakładowej należy: a) udział w zebraniach Komisji i Jej Prezydium, b) kontakty z Komisjami Kół, c) udział w akcjach protestacyjnych, oraz w zastępstwie przewodniczącego lub w uzgodnieniu z nim: d) organizacja zebrań Komisji i Jej Prezydium oraz spotkań Przewodniczących Komisji Kół, e) prowadzenie zebrań Komisji i Jej Prezydium oraz spotkań Przewodniczących Komisji Kół, f) kontakty z Zarządem Regionu, g) reprezentowanie Komisji na uroczystościach, h) udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez organy prowadzące placówki oraz Kuratora Oświaty, i) udział w posiedzeniach organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego j) uzgadnianie regulaminów wynagradzania nauczycieli, opiniowanie zasad dofinansowania kosztów dokształcania nauczycieli oraz świadczeń zdrowotnych dla nauczycieli, uzgadnianie regulaminów pracy, k) zawieranie układów zbiorowych i wprowadzanie zmian do istniejących układów l) organizowanie imprez o charakterze kulturalnym, integracyjnym, promocyjnym m) pomoc członkom w rozwiązywaniu spraw spornych z pracodawcami, n) wykonywanie innych zadań. 3. Do zadań Zastępcy przewodniczącego Bogdana Sobczuka należy ponadto obsługa informatyczna biura Komisji, w tym naprawy drobnych usterek sprzętu komputerowego, udzielanie instruktażu. 4. Do zadań sekretarza Komisji Międzyzakładowej należy: a) udział w zebraniach Komisji i Jej Prezydium oraz spotkaniach Przewodniczących Komisji Kół, b) prowadzenie dokumentacji zebrań Komisji i Jej Prezydium (protokołowanie tych zebrań, prowadzenie ksiąg protokołów, prowadzenie rejestru uchwał), c) prowadzenie dokumentacji członkowskiej (wpisywanie do ewidencji nowych członków d) kontakty z Komisjami Kół, e) udział w akcjach protestacyjnych, oraz w zastępstwie przewodniczącego lub w uzgodnieniu z nim: f) reprezentowanie Komisji na uroczystościach, g) udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez organy prowadzące placówki oraz Kuratora Oświaty, h) udział w posiedzeniach organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego i) uzgadnianie regulaminów wynagradzania nauczycieli, opiniowanie zasad
dofinansowania kosztów dokształcania nauczycieli oraz świadczeń zdrowotnych j) zawieranie układów zbiorowych i wprowadzanie zmian do istniejących układów k) organizowanie imprez o charakterze kulturalnym, integracyjnym, promocyjnym l) pomoc członkom w rozwiązywaniu spraw spornych z pracodawcami, m) wykonywanie innych zadań. 5. Do zadań skarbnika Komisji Międzyzakładowej należy: a) sprawowanie kontroli nad spływem składek członkowskich, b) przedstawianie projektu budżetu Prezydium Komisji, sprawozdań okresowych c) nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem środkami finansowymi, formułowanie spostrzeżeń oraz wniosków w tym zakresie, d) udział w akcjach protestacyjnych, e) kontakty z Komisjami Kół, f) nadzorowanie pracy księgowej, oraz w zastępstwie przewodniczącego lub w uzgodnieniu z nim: g) pomoc członkom w rozwiązywaniu spraw spornych z pracodawcami, h) wykonywanie innych zadań.
a) udział w zebraniach Komisji, b) protokołowanie posiedzeń Komisji, c) udział w akcjach protestacyjnych, oraz w zastępstwie przewodniczącego lub w uzgodnieniu z nim: d) udział w organizowaniu imprez o charakterze kulturalnym, integracyjnym, promocyjnym i okolicznościowych, e) reprezentowanie Komisji na uroczystościach w uzgodnieniu z przewodniczącym, f) udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez organy prowadzące placówki oraz Kuratora Oświaty, g) udział w posiedzeniach organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego h) wykonywanie innych zadań.
a) uzgadnianie projektów regulaminów ZFŚS w zakładach pracy objętych działaniem Komisji i prowadzenie negocjacji w tym zakresie, b) udział w pracach Komisji Socjalnej ZFŚS Przedszkoli Miejskich prowadzonych przez Gminę Miasta Toruń (z siedzibą w PM nr 4 w Toruniu). |
||||||||||||||||||
|