Strajk i Apel do ZwiązkowcówWielu Członków Naszej Organizacji, a także innych Organizacji w Polsce zdecydowała się wziąć udział w Strajku organizowanym przez ZNP i WZZ "Solidarność-Oświata". Dajemy w ten sposób wyraz naszemu niezadowoleniu wobec porozumienia podpisanego odrębnie przez Przewodniczącego KSOiW Ryszarda Proksy. Zwracam się z gorącą prośbą do wszystkich Członków Naszej Organizacji oburzonych tą decyzją by nie występowali z NSZZ "Solidarność". Niektórym naszym Koleżankom i Kolegom jest na rękę odejście ze Związku osób myślących inaczej . Dobrowolne rezygnacje niektórych osób chcą uzupełnić wykluczeniami niepokornych. Przypominam, że jedynym organem, który może to uczynić, jest Komisja Międzyzakładowa. Zwracam uwagę na fakt, że z różnych stron Kraju płyną sygnały do Kolegi Proksy odnośnie oceny jego decyzji.
Pozostańmy razem, zorganizowani mają lepiej. |
Porozumienie z Rządem RPProtest w Kuratorium Oświaty w BydgoszczySerdeczne pozdrowienia z sali 309 Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy. Serdecznie dziękuję:
Wyniki referendum strajkowego w ramach OrganizacjiZbiorcze wyniki referendum strajkowego 2019 organizowanego w placówkach objętych działaniem Międzyzakładowej Organizacji Związkowej Pracowników Oświaty i Wychowania w Toruniu NSZZ „Solidarność” Liczba placówek, w których referendum się odbyło – 58. Liczba placówek, w których referendum się nie odbyło – 19. Liczba placówek, w których referendum było ważne – 52. Liczba placówek, w których referendum było nieważne – 6. Liczba placówek z decyzją o strajku w dniu 15 kwietnia 2019 r. – 47. Liczba placówek, w których zapadła decyzja o braku strajku – 5 Liczba placówek, w których strajk się nie odbędzie – 30. Udział procentowy – 61 % placówek z możliwością strajku, 39 % bez możliwości strajku. Udział procentowy placówek strajkujących wśród tych, w których referendum się odbyło i było ważne – 90 %. Wsparcie Protestu w KrakowieInformujemy, że jedna z naszych Koleżanek Związkowych pojechała dziś w nocy do Krakowa, aby wesprzeć protest w tamtejszym Kuratorium Oświaty. |