Pracodawca Przyjazny Pracownikom – XIV edycja rozpoczęta!
11.06.2021
Komisja Krajowa NSZZ „Solidarność” rozpoczęła, 1 czerwca 2021 r. XIV edycję konkursu Pracodawca Przyjazny Pracownikom, którego celem jest uhonorowanie Certyfikatem pracodawców przestrzegających prawa pracy i realizujących w praktyce idee dialogu społecznego.
Pzypominamy, że pracodawcy – laureaci- posiadają prawo korzystania z Certyfikatu przez okres trzech lat. Laureaci poprzednich edycji Konkursu mogą ponownie ubiegać się o przyznanie Certyfikatu po wygaśnięciu wspomnianego wyżej okresu. Lista laureatów poprzednich edycji znajduje się na stronie internetowej Komisji Krajowej NSZZ „Solidarność”.
Ankiety zgłoszeniowe (załącznik nr 1 do Regulaminu) należy przesyłać na adres: Komisja Krajowa NSZZ „Solidarność”, Wały Piastowskie 24, 80-855 Gdańsk, z dopiskiem: Certyfikat „Pracodawca Przyjazny Pracownikom” lub pocztą elektroniczną na adres: certyfikat@solidarnosc.org.pl w terminie do 30 września 2021 roku.
Zgłoszenia rozpatrywane będą – według kryteriów określonych w załączniku nr 2 do regulaminu – przez Komisję Certyfikacyjną, pod przewodnictwem Piotra Dudy – Przewodniczącego KK NSZZ „Solidarność” .
Aktualny Regulamin konkursu, który zawiera również harmonogram prac związanych z przyznawaniem Certyfikatu oraz ankiety zgłoszeniowe dostępne są na stronie internetowej KK NSZZ „Solidarność” www.solidarnosc.org.pl/pracodawca-przyjazny.
Wyniki procesu certyfikacyjnego będą dostępne na stronie internetowej Komisji Krajowej NSZZ „Solidarność”.
pm
Załączniki: